test - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Cees Liza - WaarBenJij.nu test - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Cees Liza - WaarBenJij.nu

test

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cees

10 December 2007 | Nederland, Amstelveen

Salve amici
Amstelveen,10 december 2007.
Dit eerste bericht is een test om enige ervaring op te doen met dit moderne communicatiefenomeen.Lange reizen naar verre landen hebben we in ons vorige leven al menigmaal gemaakt dus fluitje van een cent. Maar zo'n weblog is toch wel even iets anders. Met de foto, die door Gerard in Italie is gemaakt, ben ik een uur bezig geweest om hem te plaatsen dus ik weet niet of jullie moeten rekenen op veel plaatjes uit Laos. We zullen ons uiterste best doen.
Op dit moment zijn we nog in Amstelveen en hoewel we ons heftig zouden moeten voorbereiden zal e.e.a. wel weer vlak voor vertrek gebeuren.
Het plan is, wanneer we insallah (of zoiets) op IPB-basis aanstaande donderdag 13 dec. rond 21 uur meekunnen met de werkgever van Liza, om bij aankomst in Bangkok direct een ticket te kopen voor een doorvlucht naar Chiangmai gelegen in het noorden van Thailand. Van ruim 20 jaar geleden weet ik dat het daar zeer aangenaam toeven is en een goede basis om te acclimatiseren in tropische atmosferen.
Na een dag of 4 zullen we per openbaar vervoer vertrekken naar de grens tussen Thailand en Laos waar het grote avontuur gaat beginnen.

rond 15 december zal ik een volgende
bericht plaatsen vanaf Chiangmai vanuit
een internetcafe in korte broek gezeten naast een glas koel bier. saluti, Cees en Liza

• 10 December 2007 - 16:46

Ruud:

Perfect ik heb het zo ingesteld dat we een mailtje krijgen zodra jij een bericht plaatst. Erg handig. Maar internet in Laos, tja...

• 11 December 2007 - 07:45

Erica Handgraaf:

Spannend hoor zo,n reis, ik wens jullie heel veel plezier. We zullen Liza natuurlijk wel heel erg missen hier op het werk

• 11 December 2007 - 17:27

Kor En Henny:

Carissimi saluti da Kor e Henny. Wij blijven achter in het mooie Italië en we kijken uit naar jullie weblog.
    BUON VIAGGIO EN KOM GEZOND WEER TERUG. (NA EEN WEEK OF ZES.)

• 11 December 2007 - 17:47

Otto, Eveline & NOa:

Veel plezier!

We zijn benieuwd naar jullie avontuur. Wees wel voorzichtig.

Wij zullen in spanning afwachten naar jullie verhaal.

Groetjes,
    Otto, Eveline & Noa

• 12 December 2007 - 09:43

Dijn En Paul:

lekker dat wij op zo.n manier met jullie mee kunnen genieten.....alles goeds!

• 12 December 2007 - 10:08

Oya@travelair.nl:

Hi Guys,

Nou het is je gelukt Cees met die mooie foto van jullie (in Italië?). Succes met jullie avontuur en heel veel liefs.
    Slamat jalan - hati hati ya - Cium manis Fritz & Oya!

Nieuw: Kijk op www.travelair.nl en klik Sweet Bali

AMATOOOOOOOOOOO OYA

• 12 December 2007 - 14:42

Peter:

Veel plezier! Hoop dat het lukt. Leuk dat 2 digibeten de elektronische snelweg gaan verkrachten, ik bedoel verkennen.

• 12 December 2007 - 15:01

Annemarie & Gerard:

Ha kosmopolieten,
    het is je toch gelukt om het weblog te maken, proficiat, nu de rest nog. Wij wensen jullie een buon viaggio!

• 13 December 2007 - 13:14

Joop En Riet:

Wij zijn enorm nieuwsgierig hoe alles zal gaan, en kijken met belangstelling uit naar de berichten die we mogen ontvangen. GOEIE REIS !!!!!!!!!!!!
    Groetjes van .
    Jop en Riet van hoek

• 13 December 2007 - 13:44

Tijn, Marie En Alex:

Goede reis en veel succes met jullie avontuur. Leuk dat wij zo kunnen meegenieten van jullie reis.