yes - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Cees Liza - WaarBenJij.nu yes - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Cees Liza - WaarBenJij.nu

yes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cees

13 December 2007 | Nederland, Amstelveen

Salve tutti,
het is nu enige uren voor ons hopelijke vertrek per IPB met de werkgever van Liza.We hadden afgesproken om zo weinig mogelijk mee te nemen en met name Liza is dat aardig gelukt. Ik ben natuurlijk ook bijna tweemaal zo groot (en dik) dus dat verdient enige clementie en sommige dameszaken wegen nou eenmaal niets. We doen net alsof we heel rustig zijn en blijven glimlachen naar elkaar ondanks het feit dat we vanavond gewoon weer naar Pauw en Witteman zitten te kijken omdat er nog 20 collega's van mijn verloofde het onzalige idee hebben om naar Bangkok te gaan.
Maar tante Coba had ons in haar visioen al zien vliegen en zij kan het weten. We gaan gewoon en groeten allen met mille baci voor de laatste periode van dit jaar. Selamat tahun baru

• 13 December 2007 - 14:35

Joop En Riet:

We zijn bloed nieuwsgierig !!!!!!!!

• 13 December 2007 - 18:32

Jeanet:

Heel veel plezier!! Zie jullie gezond en wel weer in dit koude kikkerlandje terug. Ben zeer benieuwd naar jullie avonturen. Wat bedoel je met 'verloofde', hebben we iets te vieren???? Dikke kus!

• 13 December 2007 - 18:54

Linda K:

Cees & Liza, Ik zal voor jullie duimen,dat jullie meekomen.Houd de moed er in! Jullie gaan zoveel mooie dingen zien.Een hele fijne reis en vakantie toegewenst en waar jullie ook moge zijn:hele fijne kerstdagen en selamat tahun baru. Sampai ketumu lagi !
    Bye bye, xxx Linda (Kapan kawin?)

• 14 December 2007 - 09:09

Wilbert K:

Hoi Liza,(en Cees)

Heel veel plezier met jullie boeiende reis! Ik zal jullie verhalen en belevenisen volgen op deze site! (ideaal dat internet)
    Geniet er van! Niet teveel aan je collega's en werk denken hoor!

Groetjes,

een hele fijne vakantie

liefs

• 17 December 2007 - 20:07

Tien En Liz:

Hoop dat jullie een onvergetelijke vakantie zullen hebben,,,,,
    Van Dijn deze site gekregen. Wij gaan jullie volgen....
    Alvast fijne kerstdagen....
    groetjes uit Ugchelen

• 17 December 2007 - 22:59

Rob & Joyce:

Hoi Ceesliza,
    Wat een geweldig idee dit dagboek! Kreeg hem doorgemaild van Dijn. Zal jullie belevenissen op de voet gaan volgen. Goede reis en geniet van alles om jullie heen en van elkaar.
    Groetjes,
    Joyce