dag 1 - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Cees Liza - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Cees Liza - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

06 Januari 2018 | Sri Lanka, Negombo

SABA UDESENAK WEWA/GOEDE MORGEN

We zijn planplan begonnen aan onze reis naar Sri Lanka. Toen ik nog in Nederland een dag voor vertrek ging inchecken, kon ik tot groot genoegen upgraden naar de business class voor slechts 229 euro, waarbij ik ook nog de 70 euro terugkreeg, die ik al had betaald voor extra beenruimte. Liza stond op nr. 1 op de IPB lijst en kwam ook terecht in de business. Een florissant begin dus en 25 minuten eerder dan was gepland landden wij om 11.45 local time, gingen voorspoedig door de douane en na enig oponthoud met de gereserveerde taxi naar ons eerste hotel The Villa Green Inn, koloniale stijl, midden in een groene omgeving, vogels, zwembad. Na een heerlijke douche bij aankomst en natuurlijk een grote fles bier hebben wij onze eerste nacht doorgebracht, gekoeld door airco, in een prima bed en in de ochtend gewekt door de vogeltjes, gerommel in de keuken en het stijgen van de temperatuur. Onbijt met papaja, ananas en scrumbled eggs, koffie toebroek en per tuktuk naar de atm voor de nodige roepia's . Vandaag doen we een rustige dag en dus een dag voor acclimatisering , want van iets boven nul naar rond de 30 graden vraagt daarom, zo leert de ervaring. Morgen om 10 uur arriveert de taxi die ons middels een rit van drie uur naar Kandy brengt en dan hebben we echt het gevoel weer in Sri Lanka te zijn.

• 06 Januari 2018 - 16:27

Marie:

Leuk om jullie weer te volgen. Sri Lanka staat ook op ons verlanglijstje.

• 06 Januari 2018 - 19:48

Gerda:

Heerlijk business class gevlogen! Nu genieten

• 06 Januari 2018 - 22:07

Riet:

Wat leuk om jullie te volgen. Vandaag lekker gebridged georganiseerd door Bert en Marianne ook KLMers.
    Het is hier nog steeds herfst weer, heb toch liever sneeuw......

Zou ook wel weer eens naar Sri lanka willen, maar toch een beetje te lang vliegen.

Vanavond was de Nieuwjaars receptie, ik was een beetje laat vanwegen mijn bridge,er waren veel oudjes, toch leuk dat zij de moeite nemen om dat waar te maken.

Wens jullie veel plezier, een heerlijke vakantie, maar dat zal wel lukken.☀️

• 07 Januari 2018 - 11:06

Hamilton:

Ben benieuwd naar jullie avonturen en het leest weer lekker weg, geniet ervan! Dikke kus

• 09 Januari 2018 - 17:54

Ralph:

Beste wensen nog! Nog steeds aan het uitzieken!

• 13 Januari 2018 - 10:33

Jos:

Leuk jullie te volgen. Je kunt maar geluk hebben met de vliegerij. Veel plezier.