pasen - Reisverslag uit Tangalla, Sri Lanka van Cees Liza - WaarBenJij.nu pasen - Reisverslag uit Tangalla, Sri Lanka van Cees Liza - WaarBenJij.nu

pasen

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

01 April 2018 | Sri Lanka, Tangalla

het is vandaag eerste paasdag en dan wordt de verrijzenis van Christus gevierd, maar het is voor mij met name de dag dat "een lastig afscheid" nu definitief is geworden, want Bulla is overleden zo vernam ik van JK en hij zal never verrijzen en daar heeft hij groot gelijk in. Honden doen daar niet aan en zij hebben ook niet een groot deel van de wereld als gelovige volgeling, maar wat ik nu zeker weet en ooit geloofde is dat als wij een God hebben dan hebben de Bulla's er ook een. Tot ooit goede vriend.......

• 01 April 2018 - 21:46

Liza:

Wat een verdrietig nieuws vandaag. Als er een hondenhemel bestaat weet ik zeker dat Bulla daar zit tussen zijn vriendjes. Hij leefde op straat maar was toch "onze " speciale hond. Zo trouw en lief. ik zal je nooit vergeten lieve Bulla xxx,