Tour de Don Khong - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Cees Liza - WaarBenJij.nu Tour de Don Khong - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Cees Liza - WaarBenJij.nu

Tour de Don Khong

Door: cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

03 Januari 2008 | Laos, Vientiane

sabaidee,mogge,selamat pagi,
vandaag hebben we met een wederom bijna van knie naar schouder fiets de tour de Don Khong gereden. Ongeveer 6 uur deden wij over een afstand van circa 45 km door kampongs, rijstvelden en stukken asfalt met telkens de rivier op zichtbare afstand. Slechts 1 witneus kwamen we tegen en voor het overige waren we alleen met ongelooflijk innemende en vrolijke Laotianen, die immer gastvrij waren. Het meeste van wat we zagen is nauwelijks in woorden uit te drukken en daarom willen we vandaag de foto's graag hun verhaal laten doen. Sabaideeeeeee, ceesliza

• 03 Januari 2008 - 12:08

Lindy En Tom:

ik ga jullie nu wel een beetje missen, hoor. Een heel goed 2008 met veel plezier en gelukkig zijn.

• 03 Januari 2008 - 19:59

Rosa,:

Wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt en wat is Liza bruin geworden!
    Wat zijn jullie in een mooi land zeg.
    Ik wil jullie gauw weer zien.
    Ik heb veel leuke dingen gedaan in de vakantie, ik heb geschaatst op een kunstijsbaantje bij ons in het park, het is hier ook wel koud nu.
    Nog een fijne reis en tot gauw.

xxx Rosa

• 04 Januari 2008 - 21:22

Joan En Annie:

Zo te zien hebben jullie een leuk fietstochtje gehad. Zo krijg je wel een andere indruk van het mooie land.
    Als je naar de foto's kijkt zegt dat genoeg.
    Jullie hebben gelukkig nog een paar weken voor de boeg om het land nog meer te verkennen, maar daarna willen wij jullie weer wel eens een keer zien.
    Nog heel veel plezier en kusjes van ons.

Joan Annie en natuurlijk Coco.
    XXX

• 04 Januari 2008 - 23:40

Yvon:

Goed nieuwjaar! Dat lukt wel zo te zien. Lissabon was leuk, maar niet helemaal wat we ervan verwachtten. Even ver weg van de verbouwing!!! Ik natuurlijk weer ziek en lig in Nederland weer uit te zieken.

Liefs Yvon en Karel

• 05 Januari 2008 - 12:18

Gerda:

Ik wens jullie een heel gezond en gelukkig 2008.
    Wat een prachtig land en heerlijke verhalen. Geniet nog maar van de laatste weken.
    Ik ga maandag weer aan het werk (op ma.,wo.,vr. 3 uur p.d.). Ben benieuwd hoe het gaat.
    Liefs en dikke kus.

• 06 Januari 2008 - 14:09

Christine:

Veel geluk en gezondheid in het nieuwejaar!

Geniet van jullie verhalen en prachtige foto's.
    Wens jullie nog een fantastische verdere
    reis.

Veel liefs,
    Christine,Ted

• 07 Januari 2008 - 09:02

Bung Berto:

Salam dan hormat

voor bung C dan Usi T.
    Heb de afgelopen 2 weken jullie weblog weinig bezocht. Dus nu een inhaalslag. Allereerst een voorspoedig en vooral gezond 2008 en dikke kuzzen van de Watties.
    Ben je ver weg en je komt toch nog een witneus tegen, zeker een Duitser.
    De foto's zijn schitterend en maken jullie verhalen nog levendiger.

@mato
    Roberto